En ollut uskoa korviani kun M kertoi saaneensa vastauksen Hyksin lähetteestä ja siinä erikoislääkäri totesi ettei aihetta lisätutkimuksiin ole! Niin, aivan tavallista teinisekoiluahan tuo onkin, minä vaan olen itse niin herkkä.... vai

Ookkei, nyt odotetaan että M täyttää 15 jolloin hänellä on oikeus päästä aikuispuolen tutkimuksiin, ja kerätä lähes joka päivä lisää materiaalia joka tukee tutkimuksiin pääsyä.

Itselläni on pikkuinen paniikki ja hätä kun törmäsin pari iltaa sitten avaamattomaan Strattera purkkiin ja sitä aikani kummasteltuani muistin että sain kuin sainkin viimeksi kuukausi sitten Hyksissä käydessäni kolme purkkia mukaani......... Ja minä olen käyttänyt vain kahta!!!!!!! Pulssi nousee ja paniikkioireet ilmestyvät kehiin nytkin Pelko on tietenkin että huomenna kun menen taas Hyksiin että tähän loppuu minun lääketesti aikani Että pitää ihmisen olla tyhmä ja muistamaton ja huolimaton ÄRH! Mieli tietenkin yrittää houkutella valehtelemaan, jättämään se avaamaton purkki kotiin ja olla muistamatta koko juttua ja toivoa ettei sitä huomata tai tyhjentää se samaan tilaan kuin muutkin ja olla kuin kaikki olisi niinkuin pitääkin........

Ei jukoliste, en edes pahimmalle vihamiehelleni toivo tällaista vaivaa joka aiheuttaa surua ja huolta ja masennusta  vaan olemalla olemassa. Siis vaikka on kunnolla motivaatiota saada lääkitys kohdalleen että osaa toimia järkevästi ja muistaa asioita niin tämä ADHD ominaisuus tekee sen tyhjäksi saamalla aivot totaalisesti unohtamaan tärkeitä asioita ja aiheuttaa siten tällaisia paskatilanteita jotka eivät todellakaan kuulu normi-ihmisten arkeen vaan minulle ne ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja radiossa joku laulaa jotta "Elämä on juhla"! Kuinka suurta sarkasmia

Hah! Kela teki taas kepposen, lääkäri määräsi sairasloman puoleenväliin maaliskuuta mutta Kela katsoi sen olevan tarpeen vain helmikuun loppuun, tajua tuommoista pelleilyä kun voin anoa työkyvyttömyyseläkettä maaliskuun puolestavälistä niin pitää taas saada lekurilta saikkua pariksi viikoksi jotta voi tehdä anomuksen Kelalle  Minusta tuo on pelkkää kiusantekoa, vai onko niin että kun olen jo vuoden sairastanut niin helmikuun viimeisenä päivänä olenkin ykskaks terve!! Oi onnea !!!!