Odotan että KELA vihdoin päättäisi mitä he päättävät minun sairalomani pituuden suhteen, typistävätkö puoleen vai hylkäävätkö kokonaan ja perustelevat niin etten itse tajua syytä lainkaan.

Toisaalta odotan että Psykanpolilta hoitajani soittaisi ja antaisi uuden ajan kun edellinen peruttiin toimiston ilmoittaessa ettei hoitajani ole sovittuna aikana edes talossa vaan lomilla pässiäisen yli , siis tulee mieleen että mitäs tässä on väliä yhdellä pitkäaikais masentuneella joka ei vielä ole joutunut laitoshoitoon

Ja odotan miestäni takaisin kotiin viikon lapin lomaltaan, juna Kolarista on pääkaupungissa huomen aamulla 07.40 jos pysyy aikataulussaan ja sieltä on sitten vajaan tunnin kotimatka jäljellä. Joten minä puhisen onnellisena petissä kun mieheni saapuu saman peiton alle

Odotan että minulle selviää kumpaa nyt syön, blaseboa vai oikeaa lääkettä sillä entisen kahden pillerin sijaan syön nyt neljä identtistä tabua aamuisin. Vielä ei ole vaikuttanut suuntaan eikä toiseen mutta kyllä minä sitten huomaan jos ei ole enää lääkettä suonissa kiertämässä, senverran härö hosuja minusta ilman lääkitystä tulee.  Onneksi nämä lääkkeet ja kokeilujakso eivät estä matkustelua, viikon loma Gotlannissa kesällä ei tuota tuskaa eikä talveksi suunniteltu idänmatkakaan kaadu näihin pillereihin, kaiken lisäksi minulla on ollut näihin niin hyvä vaste että automaatti johon tiedot minusta syötetään päätti että saan jatkaa ryhmässä ja lääkärini sanoi että saatan päästä siihen ryhmään joka nauttii näitä ilmaisia testipillereitä parikin vuotta Se jos mikä olisi minulle hyvä uutinen.

Odotan että meidän "Uuden Seelannin vaihto-oppilaamme"  eli Ocicat neiti Maggie alkaisi kiimansa jotta saataisiin maailmaan lisää pikku riiviöitä. Maggie on meillä hoitokissana sillä omistajansa aiemmat narttukisut eivät sietäneet tätä äänekästä seuraneitiä lainkaan ja neiti muutti sitten piristämään meidän kastraattikolliemme elämää.