Kelalta tuli päätös jotta maksavat minulle kuntoutustukena eläkettä 299 ekua kuussa Jotta mitä häh??? Torppaako tämä päätös edellisen vai tuleeko minulle sekä tuo 299 että se aiempi 377 euroa kuussa tilille, nyt ei ymmärrä joten soitto Kelaan ehkä selvittää missä mennään. Soitin ja kysyin että saanko minä sekä tätä että sitä toista eläkettä nimeltä kuntoutustuki ja täti alkoi selittämään minulle eläkekertymästäni ja blaablaablaa... STOP tykkänään!!! vaadin suoran vastauksen selvään kysymykseen!  Ja vastaus on että kyllä, molempia olen oikeutettu saamaan. JEI! Vihdoinkin jotain myönteistä

Pojalle löytyi kissanpentu suuren etsinnän ja pikaisen toiminnan seurauksena ja nyt poika on niin pennun lumoissa että soitot minulle ovat jääneet muutamiin päivässä entisten yli kymmenen sijasta Pennulla ilmeni napatyrä ja kun selvittelin sen leikkauksen hintaa niin sain huokaista helpotuksesta kun se maksaa 100-150 ekua kun epäilin paaaaljon suurempaa hintaa.

Itse päädyin kai johonkin ratkaisuun koiran hankinnassa ja tänään on tarkoitus laittaa viestiä kaikille niille shelttikasvattajille joiden koiraa jonotan jotta kiitos kaikesta ja hei hei. Ostan ihan oman koiran, uroksen ja keskikoisen villakoiran, aprikoosin tai harmaan jolta lähtee pallit pois heti kun se on mahdollista niin saan kivan perhekoiran josta ei lähde karvaa ja jonka kanssa voi harrastaa vaikka kanttarellihakua.

Pitää vain säästää rahat kokoon pikkuhiljaa, onneksi lähes puolet on jo säästettynä koska en osta näyttelykoiraa vaan lemmikin niin niillä on hintaa n.700 euroa. Mutta se siirtyy ensi syksyyn koska pentua ei voi ottaa Ruotsiin mukaan, sillä vietämme viikon Gotlannissa Visbyssä keskiaikaillen telttaleirillä