Sain juuri puhelun psykiatrian polilta Se terapeutti jonka toiminnasta valitin soitti, hän ei ole löytänyt keneltäkään postia jonka lähetin ja kyseenalaisti sen siis kokonaan

Puhelusta tuli pitkä ja sen aikana hän ihmetteli kuinka olen sanonut ensin olevani tyytyväinen saamaani hoitoon ja sen jälkeen heti tehnyt valituksen hänestä!? Pyysin etsimään nämä päivämäärät koska olen sanonut olevani tyytyväinen ja koska olen tavannut hänet viimeksi ja näinhän se meni että hänet tapasin viimeiseksi. Eli siihen on turhaa vedota Sovimme että hoitosuunnitelmakokous taas uuden lääkärin ja hänen kanssaan on ensi viikolla. Nyt ahdistaa!

Kysyin onko maininta ADHD:stani papereissani ja sieltä se löytyy muttei se mitään meinaa tälle terapeutille, hän käsittelee minua kuin tavallista masennuspotilasta jota voi sanallisesti tuuppia tekemään asioita, minulla se vain luo pakoreaktion. Paikka poliklinikalle on taas muuttunut ja kun kirjoitin osoitetta ylös laitoin väärän kadunnumeron, tarkistettaessa osoitetta hän huomasi ettei keskittymiseni todellakaan  ole hyvää kun suorassa sanelussakin teen tuollaisia virheitä. Meillä on nyt välirauha, katsotaan miten homma etenee.