Olen syönyt sitä Equasym Retard 30mg lääkettä nyt epäsäännöllisesti kuukauden eikä sillä ole muuta vaikutusta kuin blasebon verran.  En tiedä mitä nyt eteen, vieläkö löytyy kokeiltava lääke kun vuoden tätä on jo ehditty etsiä eikä joko löydy vastetta tai sivuvaikutukset ovat niin kamalia ettei hyöty vastaa haittoja. Toisaalta olen eläissäni tottunut tähän hajapää elämään vaikkei se mukavaa ole ja aiheuttaa turhaa stressiä sekä tekee minusta työkyvyttömän. Elämä menee tuolla jossain ja minä istun kotona koneella vuodesta toiseen..... Ilman naamakirjaa olisin todellakin sosiaalisessa tyhjiössä, se luo illuusion yhteisöllisyydestä. Ahdistukseni on suurinpiirtein hallinnassa jos en sitä ajattele, mutta heti, nytkin kun siitä kirjoitan, se iskee kiinni ja kasvaa. Siksi en yleensä ajattele sitä vaan täytän pääni musiikilla ja sijaistoiminnoilla kuten telkun töllöttämisellä. Elämä on niin turhauttavaa, nytkin jääkapissa odottaa uuniin pääsyä iso köntti possua muttei se liikkunut sieltä jääkaapista tänäänkään koska paistoaika mitataan tunneissa niin ei mun ajantajuni ja suunnitelmallisuuteni riitä sen valmistamiseen, kohta siitä menee päivämäärät umpeen.

Kävin juuri lääkärissä koska puolivuotta sairaslomaani tulee taas täyteen ja koska oloni on näin mahtava että alkupää haastattelusta sujuu hyvin mutta heti kun kysytään miten nyt menee niin pato murtuu, itkin silmät päästäni samalla kun nikottelin kuinka voimaton ja sekava ja stressaantunut olenkaan. Kuinka raha ei vaan riitä vaikka tytär muutti meille en ole saanut mistään lisää rahaa vaan sekä koiran menot että tyttären menot maksan vain ja ainoastaan minä. Lääkäri määritti minulle vuoden sairaslomaa lisää mutta kun kysyin mahdollisuudesta eläkkeelle pääsyyn niin kuulemma masennus ei sitä mahdollista mutta ADHDni kylläkin ja sitä varten pitää saada B todistus addilekuriltani, ihan sama, mulle käy kyllä sillä en minä ole työkykyinen kummallakaan vaivallani saati niiden yhteisvaikutuksellakaan. Ärsyttää vain koska odotan sitä eläkepäätöstä sillä vasta silloin pääsen todella järjestelemään muuttoa lämpimään.

Tuloni koostuvat siis sairalomarahasta ja tyttö täytti juuri 17 eli lapsilisä loppui mutta esim. bussimatkat nousivat aikuisen hintaluokkaan eli syvemmälle suohon vajotaan. Onneksi todellisuudessa rahatilanne ei aivan näin toivoton ole sillä mieheni maksoi koiran kastroinnin juuri heart Mutta minulle teki niin pahaa pyytää sitä sillä "Minun koira, minun vastuu!" Nyt pitää lunastaa ompelukone korjaamolta 150+ e ja varata koiran rokotusaika 50-70+ e, en ole saanut tietää edes eläinlääkäriasemaa missä Ricoa on hoidettu joten koko rokotusohjelma pitää aloittaa alusta että saadaan koira mukaan Visbyyn elokuussa. Tyhmää tämmöinen frown Kastrointi on jo hiukan vaikuttanut rauhoittavasti, lopullinen tulos näkyy vasta kuukauden tai jopa parin päästä operaatiosta. Nyt on tekeillä projekti jolla kyllästytän koiran ovikellon tai ovenavausääniin jotta niihin reagointi loppuu, pitää hankkia mikrofoni ja monta metriä usbjohtoa, miesten hommia . wink

Tänään tyttö menee yöksi isälleen ja pyysin puhumaan muuttoilmoituksen teosta sillä sossuista ei ole kuulunut mitään ja uusi Diacorin lääkäriaika tytön lääkeasiassa lähestyy, haluan lähetteen kunnalliselle puolelle Helsinkiin jotta tyttö saa vastedes hoitonsa kunnalliselta puolelta.  Ei minun rahoillani käydä jatkuvasti yksityisellä lääkärissä kun en pysty itsellenikään mitään mukavaa rahoillani tekemään, olen haaveillut hiusteni värjäämisestä ja leikkuusta kampaamossa jo monta kuukautta mutta ikinä siihen ei tunnu olevan varaa. sad Tyttö kulkee tukka kananpojan keltaisena koska vaalennusprojekti jäi kesken, ihmettelen sitä sillä yleensä tyttö ei poistu ilman tekoripsiä kotoa ja nyt ei haittaa edes kumman näköinen pää. surprise

Jotain kivaakin, kävin parissa nuortenliikkeessä huvikseni kokeilemassa kesämekkoja ja mahdun nyt kokoon 44, toisissa malleissa jopa kokoon 42 eikä edes kiristä!  Hassua on ettei paino ole laskenut puoleen vuoteen kohta ja silti pienenen, pitää hankkia uusi uikkari, edellinen on ostettu yli 10 kiloa sitten ! yes