Ihan ensiksi aamulla riemastuin kun huomasin että kuukautiset alkoivat!!!!!! JEE!!!!  Mulle kun on aina mysteeri koska niiden pitäisi tulla ja olla niin olen tietenkin stressannut sitä että ne ovat riesana juuri Visbyn aikana.  Nyt selkisi sekin miksi meni hermot mieheen toissapäivänäwink 
Meillä on rahat aivan finaalissa jo kolmatta viikkoa, johtuu varmasti siitä että minä olen käyttänyt kaiken tuloni maksaakseni sen Visbyn majoituksen ja matkat ja kampaamon. Meidän varamme kun eivät kestä sitä että toisella ei ole tuloja kaupassa käyntiin ja laskujen maksuun. Vuokrat ovat pahasti jäljessä ja kaiken lisäksi tavarat alkavat hajota. Astianpesukone ei toimi ja tietokoneeni hajosi, ne pitää itse joko korjata tai hankkia uusi koska ei ole varaa kotivakuutuksen 150e per tavara omavastuuseen. sad Kuivausrumpu, se vasta huhtikuussa hankittu hajosi vaan onneksi siinä on takuu voimassa yes  
Mieheni veli jonka kanssa meillä on yhteinen lahjaksi saatu auto ilmoitti että hän hankkii oman auton, en usko että meillä on varaa pitää autoa yksinämme eli kohta olemme ilman autoa sad
Minua on vaivannut saamattomuus pahemman kerran, ne kruunajaisviitat ovat yhä ompelematta vaikka tiedän että niissä on iso työ ja tarve niille on jo syyskuun lopulla.  Omia isoiksi jääneitä vaatteita on monta kassillista, hyväkuntoisia osin laadukkaitakin käyttövaatteita mutta en saa aikaiseksi silittää ja kuvata niitä ja laittaa myyntiin, osin se kai johtuu siitäkin ettei siitä hommasta saa palkintoa. Laitoin viikko sitten postiin pari vaatetta mutten ole vieläkään saanut niistä maksua angry 
Kodin maalausurakkakin on jämähtänyt paikoilleen ja olohuoneen kaapit seisovat keskellä lattiaa liikkumisen tiellä jo toista kuukautta. Ilman seinien loppumaalausta emme saa muuttolupaa ja pienempi asunto pienemmällä vuokralla on toimeentulomme edellytys, nyt meillä menee suunnilleen 200e liikaa rahaa kuussa vuokraan tästä liian suuresta asunnostamme. Minulla on alkanut enenevässä määrin pyöriä mielessäni ajatus maalle muutosta, osin se johtuu siitä että minua ahdistaa se etten pääse metsään marjaan ja sieneen täällä kaupungissa ilman autoa ja osin siitä että tähän rappuun muutti renttuperhe joka ilmeisesti on samassa kerroksessa asuvan juoppoperheen kavereita. Maalle muutto ei palvele sitä ajatusta että minä muutan ulkomaille heti kun asiat ovat siinä mallissa että se on mahdollista. Pakoon tätä sateista ja kylmää suomen säätä.

Hussin neurolta jossa käyn adhd lääkärillä ei ole kuulunut uutta aikaa uudelta lääkäriltä eikä masisterpalta ole kuulunut uutta aikaa uudelta terpalta. Tämähän ei ole mitään uutta vaan minä siitä saan paskaa niskaani jos en saa aikaiseksi hoitaa niitä aikoja ajoissa!