No niin, kaikki joita häiritsee huono suomi ja kielioppi yms. vihreet kirjoitetussa tekstissä, POIS ja HETI!

Sillä täällä niitä vilisee, taitavat suorastaa pesiä jossain sivun reunassa kun välillä niitä suorastaan vilisee tekstissäni

Olen siis jo aikuiseksi ehtinyt naispuolinen olento joka on sitten todellakin ehtinyt elämässään...

Tällä hetkellä elämä on suurinpiirtein mallillaan koska on ihana aviomies, tyttäreni 14v, muuttaa juuri isälleen ja olen pitkällä sairaslomalla vakavaakin vakavamman masennuksen johdosta. Odottelen ADHD diaknoosia HYKSistä, siellä olen käynyt joka viikko viime keväästä saakka haastateltavana ja nyt on menossa toinen lääkekokeilu. Consu ei oikein toiminut odotetulla tavalla 54mg/vrk annoksella eikä sen kanssa voi käyttää serotoniinivalmisteita joten olen tällä hetkellä ihan ilman sekä lääkettä että hoitoa.... Malmin psykapolilla hoitava sairaanhoitajani on nimittäin lomalla eikä uutta aikaa ole kuulunut, minun saikkuni loppuu vuoden vikana päivänä joten kun olin vasta kaksi viikkoa asian kanssa tuskaillut sain vihdoin itseni soittamaan toimistoon ja kerrotuksi huoleni. Sillä tuloksella että lääkäri soittaa minulle 22.12 !?!

Tyttäreni kanssa olen tuskaillut jo useamman vuoden ja aina vain pahenee, mitään ei usko, mitään ei pidä- vaikka miten sovitaan, ei muista tai ei välitä. Varastelee, valehtelee, pinnaa koulusta, karkailee, tupakoi ja on jäänyt kiinni ainakin kerran juomisesta. Yritin tukea ja kannustaa ja ohjata oikeaan suuntaan. Mutta kun ei hyvällä niin sitten pahalla, ilmoitin sossuille suoraan että minä en enää jaksa ja minusta laitospaikka olisi tytölle oikea paikka juuri nyt. Siihen taas ei isä suostu, vaikkei ole edes kotona kuin myöhään iltaisin eikä sitä juuri koulun kanssa tehtävä yhteistyö kiinnosta, niin silti. Sinne tyttö nyt muuttaa, saa kai elää kuin pellossa joten kivahan se tytölle on. Koulun netistä kyllä näkee että koko sinä aikana kun tyttö on isällään asunut, ei ole koulu kiinnostanut. Kotona on nyt rauha ja hiljaisuus kun ei ole ketään huutamassa ja kiroamassa.

Silti elämä on hienoa ja kiinnostavaa, ulkona paistaa aurinko ja hanki kimmeltää

En tiedä mihin elämä vielä vie, aika näyttää tuleeko Auroran sairaalan suljettu joskus tutuksi, vain mieheni pitää minua pinnalla järkevällä tasaisella normaaliudellaan.