Olo on kuin tulisilla hiilillä kävelisin. Nytkin tätä kirjoittaessani tekee mieli katsoa välillä sähköpostia ja Apulaa ja naamakirjaa, eli keskittyminen on hukassa totaalisesti

Pilleri päivässä Edronaxia ei vielä vaikuta suuntaan tai toiseen, huomenna annos nousee puolikkaalla iltapäivisin mutta olen jo aika skeptinen vaikutukseen, silti hyvä ettei ole tullut pahoinvointia yms. muita ikäviä ja tällä lääkkeellä kovin tavallisia sivuvaikutuksia.

Lääkäri oli mukana viime tapaamisessa MTT:llä ja laittoi minulle lisää saikkua toukokuulle asti, sanoi vielä etten ole sillonkaan riittävän voimaantunut palatakseni oravanpyörään. Ensi viikolla tapaan terapeuttini ja silloin katsotaan jatkuuko yhteistyö vai mikä mättää. Ehkä minä ylireagoin sekin on tietty mahdollista stressaantuneena ja stressi minulle iskee hyvinkin vähästä kuten aiemmasta kirjoituksestani on voinut lukea.

Soitin vakuutusyhtiöön ja sieltä on maksettu korvaus Iipin kuolemasta jo kaksi päivää päätöksen teon jälkeen mutta tililleni se ei ole tullut MIT VIT!!!!!!!

...ja paluu takaisin naamakirjasta....

Olen eilen laittanut 30 kyselyä koirankasvattajille ja tänään on tullut vastauksia puolelta, eikä yhtään tärppiä Lisäksi laitoin esittelyn elukkapalstalle jospa vaikka sitäkautta saisin koiran itselleni. Eikä minulla ole vieläkään niitä rahoja koiraan kun se summa on jossain digimaailmassa..... 

Ja se järki ei ole tässä päässä ainakaan, pakko saada koira tähän sählinkiin kun ollaan muuttoa kehittelemässä ja parvosta ei ehkä olla vielä päästy eroon, siitä kun ei tiedä kukaan missään että kauanko sen kuoleentuminen kestää.

Mä en välillä kestä itseäni yhtään, ainaista sähläämistä ja sekoilua, ei hetken harkintaa ikinä!

....paluu sähköposteista....

Muuttoa varten pitää maalata kaikki seinät, onneksi saadaan maalit kiinteistöyhtiöltä, unohdin tänään hakea ne Muistin aivan juuri senkin!

...takas naamasta...

Muistin etten ole vahvistanut tilaustani jota yksi kaveri hoitaa kimppana enkä nyt tiedä sen tilannetta.

....paluu naamasta...

Tilaus pistetty jäihin vuodenvaihteeseen asti.

Onneksi tällä viikolla ei ole mitään sovittuja tapaamisia sillä en ehkä muistaisi mennä

Tässä välissä hoidin puhelun tyttärelle, laitoin hänelle rahaa tilille, katsoin sähköpostit, Apulan, naamakirjan ja sähköpostit, taas paluu takas kirjoittamaan.

Ehkä on parempi jatkaa kun olen vähänkään keskittymiskelpoinen