Koiran hankinta etenee ja junnaa, molempia samaan aikaan Nyt on kolme kasvattajaa joiden kanssa vaihdan viestejä. Yksi göötti, ja kaksi mittelikasvattajaa joista toisella on pennut ja toisella palautuu vajaan parivuotinen uros takaisin. Uros on tavallaan kiinnostava, pääsisi eroon parvon pelosta, pissapapereista ja rokotuksista heti kättelyssä, mutta mutta, minulla kun on niin tarkat speksit siitä millainen koiran pitää olla niin hiukan arveluttaa, ajattelin voivani käydä sitä katsomassa ensi sunnuntaina, toivottavasti sopii kasvattajalle.

Oma oloni on ollut yllättävän hyvä kun lopetin Edronaxit, ei ahdista eikä itketä vaikka suru tuntuu yhä kurkussa joissakin tilanteissa. Unohtelua tapahtuu, niin nyt kuin lääkittynäkin joten ei siinä näyttänyt olevan muutosta. Viime viikonloppuna törttöilin varsin tehokkaasti kun piti mennä Espooseen kokoustamaan, Annoin tyttärelleni kaikki irtorahat lompakostani ja  maksoin matkakortilla ensin tavalliseen tapaan Helsingin maksun ja vasta ennen Espoon bussiin nousua tajusin että olisi pitänyt ostaa seutulippu joka kattaa koko pääkaupunkiseudun yhdellä maksulla, ja tein saman hölmöyden kotiinpäin palatessa, kaikenlisäksi minun olisi kai pitänyt ostaa palatessa suoraan seutulippu kun pääteasema on Helsingissä mutta minulla ei ollut matkakortillani riittävästi arvoa enää uuteen kalliimpaan lippuun joten jännäsin maha kippurassa koko matkan saanko tarkastusmaksun. Tililläni oli vain 5.25 euroa ja onneksi pienin summa minkä voi matkakorttiin ladata on 5e joten latasin sen heti ensitilassa Ruoholahdessa kortilleni ja onneksi tajusin tarkistaa onko matkakortillani metroon mennessä aikaa jäljellä, ei sitä tietenkään ollut koska olin bussissa painanut Espoon sisäisen painiketta ja nyt olin Helsingissä! Maksoin siis koko reissusta 4 eri kertaa ja aika paljon rahallisesti kuin jos olisin maksanut ne kaksi seutulippua heti !

Tietoista unohdusta oli etten vienyt tekemättömiä tilityksiä kokoukseen mutta oikeaa unohdusta oli etten muistanut tuoda tilinumeroa ja kuittia Birgitan kangasostoista jotka hän on toimittanut minulle jo ajat sitten, olisi varmasti mukava saada rahat säällisessä ajassa .

Olen yrittänyt koota To-Do listaa, haastavaksi asian tekee se etten muista mitä siihen piti laittaa kuin ohimenevinä välähdyksinä jotka katoavat seuraavan ajatuksen tieltä samantien jos minulla ei ole käsillä paperia ja kynää.

Olen laittanut ylös tapaamisajan toimintaterapeutin kanssa mutten enää muista minne enkä muista milloin tapaaminen on, olen soittanut hänen vastaajaansa mutta hän ei vielä viikonpäästä ole soittanut takaisin ja nyt pelkään että kun tapaaminen menee mönkään niin se tulkitaan minun haluttomuudekseni hoitoon.

Miten tämmöisen pään kanssa voisi töihin mennä kun keskittyminen on näin hukassa, miksi minua yhä kiusataan puolivuosittain lääkärillä käynnin stressillä kun en minä tästä tokene?

Tällä viikolla pitää käydä taas Kätilöopistolla, laittoivat papa kokeen jälkeen viestin että pitää mennä lisätutkimuksiin kun näytteestä oli löytynyt pahalaatuisia soluja . Kun suku on kovin syöpäaltista niin pelottaa tietenkin!